تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

سری جدید پرینترهای لیزری اچ پی با قابلیت JetIntelligence

سری جدید پرینترهای لیزری اچ پی با قابلیت  JetIntelligence
امروزه پرینترها در زندگی شخصی و حرفه ای ما نقش عمده ای را بازی می کنند و همه روزه شرکت های بسیاری در رقابتند تا محصول بهتری را در این زمینه به کاربران معرفی کنند که هم استفاده آسان و هم کاربری و بهره وری بالا را ارائه دهد. اچ پی نیز که از پرچمداران با سابقه این صنعت می باشد به تازگی سری های جدید از پرینترهای لیزری را با ویژگی های مختلف نوآورانه به بازار معرفی کرده؛ سری های جدید پرینترهای اچ پیHP Color LaserJet Pro MFP M277 و HP Color LaserJet Enterprise M553 که در اینجا به معرفی ویژگی ها بارز آن ها پرداختیم.

امروزه پرینترها در زندگی شخصی و حرفه ای ما نقش عمده ای را بازی می کنند و همه روزه شرکت های بسیاری در رقابتند تا محصول بهتری را در این زمینه به کاربران معرفی کنند که هم استفاده آسان و هم کاربری و بهره وری بالا را ارائه دهد. اچ پی نیز که از پرچمداران با سابقه این صنعت می باشد به تازگی سری های جدید از پرینترهای لیزری را با ویژگی های مختلف نوآورانه به بازار معرفی کرده.
سری های جدید پرینتر لیزری اچ پی با کارتریج تونری و به همراه ویژگی JetIntelligence ارائه شده، این ویژگی چاپ های شما را با کیفیت حرفه ای تا 33 درصد بالاتر نسبت به دیگر مدل ها انجام می دهد. ویژگی های مهم دیگر این پرینترها کاهش مصرف انرژی تا 53 درصد، کاهش فضای اشغالی و سرعت راه اندازی اولیه به میزان 40 درصد می باشد و همچنین چاپ دورو را در کسری از زمان انجام می دهد که این باعث سرعت بخشیدن در کارهای چاپی با حجم بالا می شود.
کارتریج های تونری پرینترهای لیزری اچ پی جدید از تکنولوژی Page maximizer برخوردار است که تعداد چاپ بیشتری برای هر کارتریج را با ساییدگی داخلی کمتر ارائه می دهد. این پرینترهای لیزری اچ پی همچنین از تکنولوژی Anti-fraud ( ضد- تقلب) در داخل تمام کارتریج های تونری JetIntelligence برخوردارند که کاربران به راحتی می توانند کارتریج های تقلبی را به کمک آن شناسایی کنند. از سری های جدید پرینترهای اچ پی با ویژگی های ذکر شده سری HP Color LaserJet Pro MFP M277 و HP Color LaserJet Enterprise M553 می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
سری HP Color LaserJet Pro MFP M277؛ پرینتر لیزری رنگی چندکاره در ابعاد بسیار کوچک است که سرعت چاپ دوروی بالایی دارد و مناسب برای کارهای چاپی رنگی و سریع است.
 
سری HP Color LaserJet Enterprise M553؛ یک پرینتر ایده آل برای گروه های کاربری بزرگ از 5 تا 15 کاربر که تا 6000 صفحه در ماه را چاپ می کند. این سری پرینتر اچ پی در حین سرعت بالا مصرف انرژی کمتری دارد. سری M553 با سیستم عامل Google Cloud Print 2.0 آمده است که پشتیبانی می کند از استانداردهای جدید گوگل برای چاپ محلی (Local) برای Chromebook ها و برنامه های سیستم عامل Chrome.


شارژ کارتریج این مدل دستگاها دراین مرکز انجام میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد