تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

آشنایی با نحوه پرینترهای جوهرافشان

چاپگرهای جوهر افشان از اواسط دهه 1980 مطرح و بسرعت متداول گردیدند. شاید یکی از مهمترین دلایل رشد سریع این نوع از چاپگرها قیمت مناسب آنها نسبت به کیفیت و کارآئی آنان باشد. یک چاپگر جوهر افشان ، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر ، قطرات ( ذرات ) بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ پخش می کند ( پاشیدن ) .


اگر یکی از خروجی های چاپگرهای جوهر افشان را بدقت تگاه نمائیم، موارد زیر مشاهده می گردد:
  • نقاط ( ذرات ) بسیار کوچک می باشند. ضخامت قطر این نقاط بین 50 تا 60 میکرون است
  • نقاط با دقت بالای 720 * 1440 Dpi ، در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
  • نقاط می توانند دارای رنگ های متفاوت بوده که از ترکیب آنها تصاویر با کیفیت بالا بوجود می آید.
ادامه مطلب ...

ریست همه پرینترهای جوهر افشان جدید CANON


IP4800, IP4810, iP4840, iP4910, iP4940, iP4970, iP4980, iP4990, iP5810, iP5880, MP280, IX6500, IX6510, IP3600, PRO9000
MG2140, MG3140, MG4140, MG5140, MG5240, MG5340, MG6140, MG6240, MG8140, MG8240

برای سفارش به فرم تماس با ما مراجعه نمایید

پرینتر 3 کاره با قابلیت نصب مخزن HP Photosmart Plus B209


پرینتر جوهر افشان رنگی HP Photosmart Plus B209 پرینتری مناسب برای دانشجویان و استفاده های خانگی می‌باشد. بعلاوه این پرینتر خروجی بسیار با کیفیتی را نیز ارایه می‌کند که معمولا پرینترهای کمتری در این کلاس قیمتی می‌توانند این کار را انجام دهند. HP Photosmart Plus B209 یک پرینتر سه کاره با توانایی چاپ، اسکن و کپی تصاویر است.
کار کردن با B209 خیلی ساده است. این پرینتر از نمایشگر رنگی 2.3 اینچی بهره می‌برد که دکمه های لمسی پیرامون آن وجود دارند. در تست هایی که انجام دادیم سرعت پرینت خیلی خوبی دارد به طوری که می‌تواند با سرعت 8.9 صفحه در دقیقه اسناد متنی و 4 صفحه در دقیقه اسناد گرافیکی را چاپ کند. متون چاپ شده بسیار شارپ به نظر می‌رسند. حتی کیفیت عکس ها هم خیلی بالاست و کاملا شارپ هستند. وقتی عکس ها را بر روی کاغذهای چاپ خود HP چاپ می‌کنید کیفیت عکس ها باز هم بالاتر می‌رود. سرعت اسکن این پرینتر کمی کندتر از حد متوسط پرینترهای هم رده است ولی تصاویر کاملا واقعی و با جزئیات فراوان هستند. به نظر ما از نظر کیفیت اسکن، این پرینتر یکی از بهترین عملکردها را در بین پرینترهای هم رده دارد. همچنین با داشتن WIFI می توان بدون کابل و با فاصله از کامپیوتر پرینت گرفت.
در ضمن از یک سینی مجزای کاغذ عکس با ظرفیت 20 کاغذ بهره می‌برد. سینی تغذیه اصلی ظرفیت 125 برگ کاغذ را دارد که خیلی زیاد نیست ولی کافی است. سینی خروجی هم ظرفیت 50 برگ کاغذ را دارد. این پرینتر فاقد توانایی Auto Duplex یا پرینت دوروی اتوماتیک می‌باشد. دو کارت خوان حافظه هم بر روی این پرینتر وجود دارد که از کارت های حافظه‌ی Memory Stick، SD و XD Picture Card Media پشتیبانی می‌کند. همچنین این پرینتر یک پورت PictBridge یا همان USB برای چاپ مستقیم از فلش مموری را هم دارد.
هزینه‌ی جوهر و کارتریج این پرینتر از حد متوسط پرینترهای هم رده پایین تر است. یک کارتریج مشکی 250 صفحه ای و کارتریج های 300 صفحه ای رنگ های Cyan، Magneta و Yellow درون جعبه موجود می‌باشند. کارتریج های استاندارد قیمت خوبی دارند و این در حالی است که اگر بخواهید مدل پر ظرفیت را انتخاب کنید باز هم قیمت مناسب تر می‌شود.
در کل باید گفت که HP Photosmart Plus B209 یک پرینتر چند کاره‌ی ارزان قیمت با کیفیت و عملکرد خیلی عالی می‌باشد که در ضمن هزینه‌ی نگهداری آن هم پایین است. این پرینتر مناسب استفاده های خانگی، دانشجویان و دانش آموزان می‌باشد.

:: نقاط قوت و ضعف
ارایه‌ی سرعت و کیفیت خیلی خوب
کیفیت پرینت و اسکن بالا
تجهیز به Wi-Fi
قیمت مناسب  قابلیت نصب تانک جوهر
قیمت نسبتا گران کارتریج

فروش بصورت محدود و ویژه 300000 تومان

 برای دیدن عکس های بیشتر و مشخصات فنی دستگاه به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

راهنمای تشخیص اولیه مشکل پرینترهای لیزری سیاه وسفید



در اینجا سعی شده است که در رابطه با تشخیص مشکل اولیه پرینتر های لیزری سیاه و سفید اچ پی توضیحات مختصری داده شود تا زمانیکه شما در هنگام کار با اینگونه پرینتر ها به مشکل برخورد کردید بتوانید یک درک اولیه از نوع مشکل خود داشته باشید و در اینجا مثال روی چاپگر 1320 است و در کل برای تمامی پرینتر های لیزری اچ پی تقریبا به همین صورت می باشد چون همه از نظر منطق کار کرد و روش کار یک جور عمل می کنند و فقط در مکانیک و نهایتا سرعت متفاوت می باشند

اگر دوست دارید دستگاه شما مشکلات کمتری داشته باشد ادامه مطلب را دنبال کنید


ادامه مطلب ...