تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

پرینتر تک کاره لیزری سیاه و سفید Canon i-SENSYS LBP 6030




قیمت  285/000 تومان
مشخصات کلی:
پرینتر چاپ لیزری تک کاره سایز چاپ: A4
کاغذ:ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ
چاپ:تک رنگ - سرعت چاپ سیاه وسفید: 18 - رزولوشن چاپ: 2400X600 dpi - توان کار ماهانه: 5000
سایر مشخصات:نوع کارتریج یا تونر: شماره 725 - پورت USB 2.0


مزایا:
.سرعت بالای چاپ تا 19 صفحه در دقیقه
.سینی 150 برگی کاغذ
.زمان شروع اولین پرینت 7.8 ثانیه
.قابلیت نصب در مک و ویندوز

شارژ و نصب مخزن جوهر -PAGE WIDE 452DW -477DW- X451-X476- X551-X576



برای شارژ کارتریج ها و نصب مخزن جوهر برای پرینترهای جوهرافشان سری officejet pro x و به شماره کارتریج های

 970-971 تماس بگیرید.



شارژ و تعمیر پرینترهای جدید اچ پی پذیرفته میشود
HP PageWide 352dw 
HP PageWide 377dw 
HP PageWide Pro 452dn 
HP PageWide Pro 452dw 
HP PageWide Pro 477dn 
HP PageWide Pro 477dw 
HP PageWide Pro 552dw 
HP PageWide Pro 577dw 
HP PageWide Pro P55250dw 
HP PageWide Pro P57750dw 
HP PageWide Enterprise Color 556 
HP PageWide Enterprise Color MFP 586
HP OfficeJet Pro 8210 
HP OfficeJet Pro 8730 All-in-One 
HP OfficeJet Pro 8740 All-in-One
شارژ کارتریج اچ پی شماره زیر انجام میشود
-975-970-971-980-981-913-972-973-976-954-953-952-951

پرینتر لیزری رنگی تک کاره HP Color LaserJet Pro M252dw



پرینتر های جدید لیزری رنگی اچ پی با امکانات و ویژگی های جدید که در هیج یک از مدل های قبلی وجود نداشته به بازار عرضه شده است

مزایا:
.دارای قابلیت پرینت از دستگاه های دارای NFC
.28% پرینت بیشتر با استفاده از طراحی جدید در کارتریج های فابریک دستگاه
.سرعت و کیفیت بیشتر تا 19 صفحه در دقیقه برای پرینت رنگی در مقایسه با هم نوع های قبلی در رده های خانگی واداری کوچک
.دارای حافظه 256MB
.سرعت عمل بالا بین حالت sleep,ready.دارای قابلیت گرفتن پرینت دورو بصورت اتوماتیک


قابلیت های دیگرداشتن وایرلس ,eprint,airprint
صفحه نمایش تاچ ورنگی
شکل ظاهری زیبا وساده

قابلیت پرینت مستقیم ار طریق پورت USB


نمایی از طراحی جدید کارتریج ها


شارژ کارتریج های سری دستگاه های جدید انجام میشود
HP Color LaserJet Pro M252dw
HP Color LaserJet Pro M274n
HP Color LaserJet Pro M277dw
HP Color LaserJet Pro M477fdw
 HP Color LaserJet Enterprise M553x
HP Color LaserJet Pro  mfp 426fdn
HP Color LaserJet Pro m452dn
HP Color LaserJet Pro 400 402dn
شارژ کارتریج با تعویض چیپست 70/000 تومان
شارژ کارتریج بدون تعویض چیپست 35/000 تومان
در محل بدون هزینه ایاب و ذهاب با بهترین تونر بازار

سری جدید پرینترهای لیزری اچ پی با قابلیت JetIntelligence

سری جدید پرینترهای لیزری اچ پی با قابلیت  JetIntelligence
امروزه پرینترها در زندگی شخصی و حرفه ای ما نقش عمده ای را بازی می کنند و همه روزه شرکت های بسیاری در رقابتند تا محصول بهتری را در این زمینه به کاربران معرفی کنند که هم استفاده آسان و هم کاربری و بهره وری بالا را ارائه دهد. اچ پی نیز که از پرچمداران با سابقه این صنعت می باشد به تازگی سری های جدید از پرینترهای لیزری را با ویژگی های مختلف نوآورانه به بازار معرفی کرده؛ سری های جدید پرینترهای اچ پیHP Color LaserJet Pro MFP M277 و HP Color LaserJet Enterprise M553 که در اینجا به معرفی ویژگی ها بارز آن ها پرداختیم.

امروزه پرینترها در زندگی شخصی و حرفه ای ما نقش عمده ای را بازی می کنند و همه روزه شرکت های بسیاری در رقابتند تا محصول بهتری را در این زمینه به کاربران معرفی کنند که هم استفاده آسان و هم کاربری و بهره وری بالا را ارائه دهد. اچ پی نیز که از پرچمداران با سابقه این صنعت می باشد به تازگی سری های جدید از پرینترهای لیزری را با ویژگی های مختلف نوآورانه به بازار معرفی کرده.
سری های جدید پرینتر لیزری اچ پی با کارتریج تونری و به همراه ویژگی JetIntelligence ارائه شده، این ویژگی چاپ های شما را با کیفیت حرفه ای تا 33 درصد بالاتر نسبت به دیگر مدل ها انجام می دهد. ویژگی های مهم دیگر این پرینترها کاهش مصرف انرژی تا 53 درصد، کاهش فضای اشغالی و سرعت راه اندازی اولیه به میزان 40 درصد می باشد و همچنین چاپ دورو را در کسری از زمان انجام می دهد که این باعث سرعت بخشیدن در کارهای چاپی با حجم بالا می شود.
کارتریج های تونری پرینترهای لیزری اچ پی جدید از تکنولوژی Page maximizer برخوردار است که تعداد چاپ بیشتری برای هر کارتریج را با ساییدگی داخلی کمتر ارائه می دهد. این پرینترهای لیزری اچ پی همچنین از تکنولوژی Anti-fraud ( ضد- تقلب) در داخل تمام کارتریج های تونری JetIntelligence برخوردارند که کاربران به راحتی می توانند کارتریج های تقلبی را به کمک آن شناسایی کنند. از سری های جدید پرینترهای اچ پی با ویژگی های ذکر شده سری HP Color LaserJet Pro MFP M277 و HP Color LaserJet Enterprise M553 می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
سری HP Color LaserJet Pro MFP M277؛ پرینتر لیزری رنگی چندکاره در ابعاد بسیار کوچک است که سرعت چاپ دوروی بالایی دارد و مناسب برای کارهای چاپی رنگی و سریع است.
 
سری HP Color LaserJet Enterprise M553؛ یک پرینتر ایده آل برای گروه های کاربری بزرگ از 5 تا 15 کاربر که تا 6000 صفحه در ماه را چاپ می کند. این سری پرینتر اچ پی در حین سرعت بالا مصرف انرژی کمتری دارد. سری M553 با سیستم عامل Google Cloud Print 2.0 آمده است که پشتیبانی می کند از استانداردهای جدید گوگل برای چاپ محلی (Local) برای Chromebook ها و برنامه های سیستم عامل Chrome.


شارژ کارتریج این مدل دستگاها دراین مرکز انجام میشود.

e-print و air print در پرینترها چیست

مقایسه دو مزیت e-print و air print در پرینترها و چندکاره های جدید
یکی از مشکلاتی که افراد هنگام انتخاب و خرید یک دستگاه الکترونیکی با آن روبه‌رو می‌شوند، شناخت دقیق و تشخیص میزان کارایی دستگاه‌های موجود در بازار است. زیرا بعضاً اطلاعات ارائه شده از سوی سازندگان یک محصول، مواردی را شامل می‌شود که کاربران در مورد آن‌ها آشنایی کاملی نداشته و یا برای این سؤال که «آیا این دستگاه توان پاسخگویی به تمام نیازهایشان را دارد؟» پاسخ مناسبی ندارند.
در مورد ارزیابی و خرید ماشین‌های اداری نیز چنین مشکلی صادق است. کاربران هر روز به هنگام بررسی یک دستگاه با اصطلاحات تازه‌ای روبه‌رو می شوند که پشتیبانی از آن ویژگی، در انتخاب آن دستگاه نقش ویژه‌ای خواهد داشت. از اصطلاحاتی که به تازگی در بازار رواج پیدا کرده‌اند می توان به دو ویژگی اعجاب‌انگیز ePrint و AirPrint اشاره نمود. این دو ویژگی هر کدام دارای توانایی‌ها و محدودیت‌های منحصر به خود می‌باشند که در زمینه‌ی انتقال داده‌ها در بستری غیر از سیم‌ها و کابل‌های فیزیکی، حرف تازه‌ای برای گفتن دارند.

اما برای شناخت اهمیت این دو فناوری ابتدا می‌بایست به معرفی مفهوم رایانش ابری (Cloud Computing) بپردازیم.

رایانش ابری

از دیرباز انسان - پس از آن که دریافت به حافظه‌اش اعتباری نیست –  به دنبال راهی برای ذخیره‌ی اطلاعات مورد نیاز خود بوده‌است. از دیوارنویسی‌های بزرگ غارها گرفته تا حافظه‌های میکرونی موجود در عصر امروز،‌ همگی برای برآورده کردن این نیاز  به کار گرفته شده‌اند. از فناوری‌های نو در زمینه‌ی ذخیره‌ی اطلاعات که توانسته تا حد بسزایی نگرانی‌های بشر را در این مورد برطرف نماید، می‌توان به «رایانش ابری» اشاره کرد. در نگاه اول نام «رایانش ابری» قدری عجیب به نظر می‌رسد اما با شناخت بیشتر و بررسی چگونگی آن به علت انتخاب این نام پی خواهیم برد.

ساده‌ترین راه برای دسترسی به همه‌ی اطلاعات، آن است که تمام آن‌ها را در یک دستگاه با آدرس‌های مشخص ذخیره کنیم. اما آیا امکان دارد بتوانیم به حجم وسیعی از اطلاعات در هر دستگاهی که با آن کار می‌کنیم،‌ دسترسی داشته باشیم؟

برای توضیح چگونگی استفاده از Cloud Computing‌ در ذخیره و بازیابی داده‌ها بهتر است از یک مثال شروع کنیم. مثلاً سیستم آبرسانی را در نظر بگیرید. مقدار قابل توجهی از آب مورد نیاز هر شهر در نقطه‌ای قابل دسترس ذخیره می‌شود. سپس تمام واحدهای مسکونی و اداری که در آبرسانی اشتراک دارند می‌توانند به وسیله‌ی لوله‌های مناسب برای انتقال آب، در هر زمان به اندازه‌ی نیاز خود از آب دخیره شده، استفاده نمایند. سیستم رایانش ابری بسیار مشابه سیستم انتقال آب می‌باشد. داده‌ها و نرم‌افزارهای مورد نیاز ما در یک نقطه به نام Server بارگذاری (Upload)‌ شده و هر کاربر بسته به سطح دسترسی خود به آن اطلاعات، در هر زمان و هر مکانی با اتصال به شبکه اینترنت، نیاز خود را با دریافت (Download) داده‌ها و یا نرم‌افزار نیاز خود را برطرف می‌نماید.

این تکنولوژی برای کار با انواع فایل‌ها و نرم‌افزارها طراحی شده وکار با آن تفاوتی با کار با فایل‌ها و نرم‌افزارهای موجود در سیستمی که با آن کار می‌کنید، ندارد. همچنین بسته به نوع دستگاه و یا سیستم‌عامل آن، نرم‌افزارهای سازگار از طریق اینترنت روی گوشی فعال می‌شوند. حتی در برخی موارد پس از ارتقاء نرم‌افزار بارگذاری شده در سرور به نسخه‌های بالاتر، نرم‌افزار سمت کاربر نیز با اتصال به اینترنت عملیات ارتقاء به نسخه‌ی جدید را آغاز می‌کند.

این سازوکار فایل‌ها و نرم‌افزارها و سازگاری آنها با سخت‌افزارهای مختلف به همراهی تخصص‌های مربوط به آن «رایانش» یا Computing نامیده می‌شود و چون این رایانش به گونه‌ای است که از ساختار داخلی آن، مانند ابر نمی‌توان اطلاع دقیقی یافت، نام Cloud Computing یا «رایانش ابری» را برای آن برگزیده‌اند.

از طرفی بارگذاری در یک نقطه و دریافت آن در نقطه‌ای دیگر، شباهت بی‌مانندی به روند شکل‌گیری ابر در آسمان دارد که این نامگذاری را به دلیلی محکم‌تر مجهز می‌نماید.

ePrint چیست؟

بر خلاف تصور عامه و آنچه که در بازار فروش محصولات اداری در مورد این فناوری مطرح می‌شود، ePrint نه تنها بر اساس ارتباط بی‌سیم نبوده، بلکه بر پایه‌ی «رایانش ابری» طراحی و اجرا شده‌است. این فناوری در سال 2010 توسط شرکت اچ‌پی ابداع گردیده و تاکنون مدل‌های بسیاری از پرینترهای این کمپانی به آن مجهز شده‌اند. هدف اولیه‌ی سیستم ePrint «چاپ از راه دور» یا چاپ مستقیم می باشد که عبارت است از چاپ از طریق دستگاه‌هایی چون اسمارت‌فون،‌ تبلت و یا دوربین بدون نیاز به کامپیوتر و یا نصب نرم‌افزار درایور. اما تیم طراحی HP که به این مسئله بسنده نکردند، پا را فراتر نهاده و بهتر دیدند تا از بستری مناسب برای جابه جایی داده‌ها استفاده کنند.

مرحله‌ی بعدی با الگوبرداری از رایانش ابری آغاز شد زیرا در آن جابه‌جایی داده‌ها نیاز به هیچکدام از انواع اتصال سیمی و یا بی‌سیم ندارد، بلکه از بارگذاری یک فایل در یک نقطه و سپس ارسال آدرس و دریافت آن در نقطه‌ای دیگر بهره می‌گیرد. این ایده برای پیشبرد هدف اصلی بسیار مناسب به نظر آمده و به عنوان پایه‌ی اولیه‌ی ePrint انتخاب شد. در گام بعد یک سامانه‌ی دریافت ایمیل طراحی شد که هر پرینتر مجهز به این سیستم، می‌بایست در این سامانه ثبت‌نام گردد. حال کافیست آدرس ایمیل اختصاص یافته به چاپگر خود را یادداشت کرده و هنگام استفاده از آن، اسناد و تصاویر خود را به این آدرس ارسال نمایید.

پرینترهای مجهز به ePrint‌ حتماً می‌بایست توانایی اتصال به شبکه‌ی اینترنت را داشته باشند که از طریق پورت اترنت و یا وایرلس مهیا می‌گردد. پس از برقراری ارتباط با اینترنت، پرینتر به طور خودکار فایل‌های دریافتی توسط ایمیل انحصاری خود را دانلود کرده و آن را چاپ می‌نماید.

این آزادی در عمل مانند بقیه‌ی موارد موجب تحت‌الشعاع قرار دادن حریم شخصی افراد شده که برای آن نیز تدبیر لازم را اندیشیده‌اند. بدین ترتیب که شما با نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد پنل کاربری پرینتر خود در سایت اچ‌پی شده و سطح دسترسی ایمیل‌های مختلف را ویرایش نمایید. برخی ایمیل‌ها را در لیست سیاه وارد نموده و یا به چاپگر دستور دهید فقط فایل‌های دریافتی از ایمیل‌های تعریف شده را چاپ نماید.

این فناوری پس از مدتی پیشرفت و فراگیری میان کاربران – مانند هر تکنولوژی دیگر - در عرصه‌ی نرم افزارهای کاربردی اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها خود را نشان داد. بدین صورت که پس از نصب نرم‌افزار یک ایمیل مشخص را به برنامه‌ی HP ePrint معرفی کرده و پس از ارسال درخواست تأیید به صندوق ایمیلتان آن را تأیید می‌نمایید. سپس نوبت ذخیره‌ی آدرس ایمیل پرینتر و یا پرینترهای HP‌ به برنامه فرا می‌رسد. حال برای چاپ عکس‌ها،‌ اسناد و به طور کلی فایل‌های خود می‌توانید از طریق منوی Share یا همان اشتراک گذاری، نرم‌افزار HP ePrint را انتخاب کنید. پس از انتخاب پرینتر و فشردن گزینه‌ی Print فایل از طریق ایمیل شخصی شما به آدرس ایمیل پرینتر در هر جای دنیا ارسال می‌شود. چند لحظه انتظار کافیست تا به چاپ سریع از راه دور لبخند بزنید.

AirPrint چیست؟

همانطور که از واژه‌ی AirPrint‌ برمی‌آید، این تکنولوژی توسط شرکت Apple عرضه و سازگار با دستگاه‌های این شرکت یا iDevice ها طراحی شده‌است. هدف اصلی آن نیز مانند ePrint «چاپ مستقیم» بوده با این تفاوت که عبارت «از راه دور» از تعریف آن کاسته شده و فقط در محدوده‌ی برد وایرلس قابل انجام است.

این قابلیت که ابتدا برای چاپگرهای HP رونمایی شد، برخلاف ePrint از ارتباط وایرلس به عنوان بستر ارسال داده‌ها استفاده نموده و برای استفاده از آن می‌بایست در دستگاه‌ اپل خود با یکی از سیستم‌عامل‌های iOS یا مک، نرم‌افزار AirPrint را نصب نمایید.

روش کار با نرم‌افزار AirPrint بسیار مشابه نرم‌افزار HP ePrint می‌باشد. با این تفاوت که نیازی به ایمیل نداشته و هنگام اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق آن می‌توان در پیش‌نمایش، روی تصویر ویرایش‌هایی همچون برش، چرخش و یا اضافه کردن افکت‌ نور را انجام داد. سپس دستگاه از طریق ارتباط بی‌سیم  به جستجوی پرینترهای فعال موجود در محدوده‌ی دسترسی wifi می‌پردازد. حال کاربر از میان دستگاه‌های یافت‌شده، پرینتر مورد نظر را انتخاب کرده و نرم‌افزار، تصویر تأیید شده در پیش‌نمایش را به پرینتر ارسال می‌نماید.

چنانچه پرینتر شما دارای سیستم ارتباط وایرلس باشد، یافتن آن توسط iDevice بسیار راحت است. در غیر اینصورت اگر به پورت اترنت مجهز باشد می‌تواند از طریق آن به یک شبکه که مودم آن وایرلس است متصل شده و شما دستگاه اپل خود را به این شبکه متصل نمایید. در اینصورت پس از مدت زمانی کوتاه پرینتر مورد نظر پیدا شده و عملیات چاپ قابل انجام است.

تفاوت‌ها

همانطور که در ابتدا مطرح شد، فناوری‌های ای‌پرینت و ایرپرینت هر کدام به طور جداگانه دارای ویژگی‌های منحصر به خود هستند که تا حدودی نیاز کاربران را برطرف می‌نمایند. برای بررسی و مقایسه‌ی این ویژگی‌ها جدول زیر را آماده کرده‌ایم