تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

چگونه پرینتر لیزری خود را سالم نگه داریم ؟

• کارتریجها را همواره در حالت افقی نگهداری و یاحمل کنیید. • دمای نگهداری کارتریجها بین 0 تا 35 درجه سانتیگراد باشدو کارتریجها را در معرض آفتاب و نور شدید قرار ندهید. • پرینتر ها را در محیط پر گرد و غبار، کنار پنجره و در معرض آفتاب و گرما قرار ندهید. • بهتر است پریز برق پرینتر با یک پرینتر لیزری دیگر یا با کامپیوتر و مانیتور لامپی مشترک نباشد و محل اتصال کابل برق به پریز و پرینتر شل نباشد تا از جرقه زدن جلوگیری شود. • هنگام پرینت کردن پرینتر را خاموش نکنید. همچنین هنگام پرینت کردن در پرینتر را باز نکنید. هر دو حالت فوق منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر می‎شود. ادامه مطلب ...

با پرینتر خودچطور رفتارکنیم

- هر زمان که به دستگاه احتیاج ندارید آنرا خاموش کنید.
-اگر درون دستگاه تونر ریخت حتما آنرا تمیز نمایید تا به قسمت های دیگر آسیبی نرساند.
-همیشه به چراغ ها و آلارم های دستگاه توجه کنید.
-صداهای غیر عادی دستگاه را حتما جدی بگیرید.
(high speed USB)-از کابل های  سرعت بالا استفاده کنید.
-حتما نرم افزار پرینتر خود را نصب کنید و فقط به نصب با کابل  اکتفا نکنید.
-اگر از پرینتر بیش از حد استفاده می کنید حتما هر 3 ماه یکبار آنرا سرویس نمایید.
-اگر پرینتر شما جوهر افشان است حتما هفته ای 1 الی 2 پرینت از دستگاه بگیرید.
-در پرینتر های جوهر افشان تا زمانی که کارتریج تمام نشده آنرا ازپرینتر خارج نکنید.
-در پرینتر های لیزری قبل از قرار دادن کارتریج مطمئن شوید که از آن تونر نمی ریزد.

راهنمایی نگهداری و شارژ کارتریج جوهر افشان


پرینترهای Inkjet (جوهر افشان) بسیار ارزان هستند و قیمتی پایین دارند ، ضمن آنکه هم پرینتر رنگی است و هم اسکنر و هم دستگاه کپی ، اما قیمت کارتریج های جوهر آنها نسبت به قیمتشان بسیار گران است اگر قیمت پرینتر را 70 هزار تومان در نظر بگیریم ، قیمت دو کارتریج سیاه و رنگی آنها نزدیک به 40 هزار تومان می شود که حتی برای خرید هر 3 ماه یک بار هم گران به نظر می رسد .
 
پس بیشتر توجهات به جای حفظ و نگهداری از پرینتر به کارتریجها معطوف شده است .
 
این کارتریجها را می شود پر کرد که قیمت هر بار پر کردن آنها حدود 5 هزار تومان می شود که نسبت به قیمت خرید کارتریج نو به صرفه تر است ، اما باید توجه داشت که وقتی کارتریج جوهر تمام می شود یا نزدیک تمام شدن است ، اگر دقت لازم را در نگهداری از آن به عمل نیاورید ، سریع خشک می شود و دیگر نمی توان آن را پر کنید . بدین ترتیب ، مجبورید پولی بیشتری بابت خرید کارتریج نو بپردازید .
 
بهتر است وقتی اولین آثار تمام شدن جوهر کارتریج ها را مشاهده کردید وقت را تلف نکنید و سریه کارتریج را از پرینتر خارج کنید و با دقت بسته بندی کنید و به دست کسی برسانید که بتواند کارتریج را برایتان شارژ کند . اگر خودتان نیز می توانید کارتریج را شارژ کنید وقت را تلف نکنید .
 
برای بسته بندی کردن کارتریج و حمل آن می توانید به روش زیر اقدام کنید .
 
پس از خارج کردن کارتریج از پرینتر ( حتما دقت کنید که انگشتان دستتان هد و لایه حساس تماس کارتریج به پرینتر را لمس نکند و سپس کارتریج را در ظرف پلاستیکی یا کاغذ بپیچید و داخل کیسه فریزرنگدارید.
 
  چند نکته مهم
 
* کارتریج را سریع شارژکنید چون دیر شدن باعث خشک شدن کارتریج می شود .
 
*هرگز با کارتریجی که جوهرش تمام شده است اقدام به گرفتن پرینت نکنید چون خشک کار کردن هد کارتریج باعث استحکاک بر روی کاغذ شده و ممکن است کارتریج را بسوزاند .
 
* در هنگام تعویض کارتریج دست شما مرطوب یا چرب نباشد چون باعث آسیب رساندن به کارتریج می شود .
 
*هنگامی که قصد شارژ کارتریج را دارید دقت کنید که از جوهر مخصوص و مرغوب استفاده کنید .
 
*در هنگام شارژ از پرکردن زیاد کارتریج خوداری کنید چون جوهر اضافی از هد کارتریج نشت می کند و باعث آسیب رسیدن به پرینتر می شود .
 
*برای تمیز کردن جوهر خشک شده در هد کارتریج از دستمال مرطوب استفاده نکنید بهتر است از مایع مخصوص این کار استفاده شود .
 
*اگر برای مدتی طولانی قصد استفاده از پرینتر را ندارد کارتریج ها را خارج کرده و در پوش آنها را بگذارید و به صورتی که هد آنها پاین باشد در جعبه مخصوص کارتریج نگهداری کنید .
 
*سعی کنید هر چند روز یکبار از پرینتر خود استفاده کنید تا کارتریج ها خشک نشود .

10 پرینتر جوهرافشان برتر بازارهای جهانی

سیاست برخی از سازنده‌های پرینتر بطور واقع‌گرایانه‌ای همگرای صنعت چاپ است؛ سیستم‌های آنها مبنی بر ۴ جوهر بوده که برای تولید متن‌های آراسته، جدول‌ها و غیره بکار می‌رودکه خیلی اوقات این سیستم‌ها با امکاناتی از قبیل فاکس و اسکن را نیز همراه است.

دسته بعدی پرینترهای پیشرفته موجود در بازار با ۶ جوهر تعبیه شده در خود به دنبال گسترش فضای رنگی در عکس‌ها و تنوع طیف رنگی هستند، البته این دسته از پزینترها گاها با کمبود رنگدانه جوهر سیاه باعث مایل به خاکستری شدن صفحات متنی می‌گردند. از طرفی عاقلانه نیست که با پرینترهایی از این قبیل صرفا به چاپ صفحات متنی بپردازیم ! ! !

گروه دیگری از سازندگان پرینتر پیرو سیاست‌های شرکت کانن هستند که در چند سال اخیر با تولید سیستم‌های ۵ جوهره که از تکنیک‌های Dye-Based و Pigment-Based جوهر مشکی بصورت ترکیبی استفاده نموده‌اند، فعالیت می‌کنند.

فایده این ترکیب، ایجاد توازن در جهت چاپ عکس‌های حرفه‌ای و متن‌های تک رنگه است.در نهایت اینکه، هر کدام از مدل‌هایی که بیشترین دامنه نیازهای شما را تحت پوشش قرار می‌دهند، رضایت شما را جلب خواهند نمود. اکنون ۱۰ پرینتر جوهرافشان برتر موجود در بازارهای جهانی را به ترتیب ارزش مالی آنها بیان می‌کنیم:
ادامه مطلب ...

پرینتر 4 کاره HP OfficeJet 6500 با قابلیت نصب مخزن

http://www.officeworks.com.au/ims_docs/4A/4A6723A58D5906C9E1008000AC193D36.JPG

http://www.continuousbulkinksupplysystems.com/images/hpoj7000_4.jpg


یافتن پرینتری رنگی و همه کاره با قیمت خیلی ارزان کاری امر دشوار است. که با وجود کیفیت پرینت خیلی خوب  از سرعت بالایی برخوردار و هزینه‌ی جوهر آن هم مناسب است. شرکت HP این مدل را معرفی کرده است که در بازار بسیار کم رقیب می‌باشد. این پرینتر ظاهری خیلی جمع و جور و ساده ساخته شده و کیفیت و سرعت چاپ خیلی خوبی را نیز ارایه می‌دهد و همچنین گزینه‌ی بسیار مناسبی برای کاربردهای خانگی می‌باشد.

این پرینتر در 2 مدل که دارای پورت شبکه و وایرلس می باشد عرضه میشود.


مشخصان کامل در ادامه

قیمت با نصب مخزن  به همراه 400 میل جوهر
800/000 تومان
ادامه مطلب ...